donderdag 22 maart 2012

Park Guell

In 2010 ben ik twee weken naar Barcelona geweest om Spaans te leren. Wat is Barcelona een mooie stad! Uiteraard moet je als je in Barcelona bent ook naar het Park Guell het ligt een eindje uit het centrum maar het is er echt prachtig. De school had rond sluitingstijd een rondleiding georganiseerd dus het was er heerlijk rustig en alles werd goed verteld. Ik ga jullie niet vervelen met feitjes over het park, die kun je zelf wel uit reisboeken of van internet halen.
De lay-out van deze dubbele pagina heb ik van een sketch uit de Creating Keepsakes. Ik vind de sketches daarin vaak prettig werken, vooral als de maten van de foto's erin staan, dat zijn leuke en makkelijke ideeën voor pagina's, zeker als je (te) veel foto's hebt.

Als basis heb ik babyblauw cardstock gebruikt. Het is op de foto niet goed te zien, maar zowel links als rechts is eigenlijk dezelfde kleur lichtblauw. De randen heb ik bewerkt met bruine inkt (Cat's eye - Dune). Voor de letters en de gematte foto rechts heb ik rood cardstock gebruikt. De letters zijn uitgesneden met de Cricut (George & Basic shapes). De randen onder en boven langs de foto's zijn van stroken cadeaupapier wat ik ter plekke heb gekocht. De mozaieken op het cadeaupapier zijn ontworpen door Gaudi komen uit het park en van de Sagrada Familia en passen dus perfect bij de foto's.
De steentjes langs de zijkanten van de foto's heb ik ook in Barcelona gekocht en die geven ook een beetje het idee van de mozaieken van Gaudi.


Veel Scapplezier!
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten