zondag 15 januari 2012

Roze

Deze week was de challenge van Magnolia roze met strik, die opdracht sprak mij wel aan en dit is wat ik er van gemaakt heb.

Ik heb als stempel Tilda with armfull of Tulips gebruikt en deze ingekleurd met aquarelpotlood en Aquamarkers (de groene bloemstelen en de roze schaduw). Het papier komt uit het papierblok Love van Kars.
De groene 'besjes'  bij de roze bloemetjes zijn eigenlijk besjes voor in een kerststukje waar ik de draadjes vanaf heb geknipt. Deze heb ik vervolgens met 3d-kit heb opgeplakt. Het strikje is een zelfgeknoopt strikje en hij ziet er mooier uit als dat ik verwacht had.

Met deze kaart doe ik mee aan de Official Magnolia Inspriration Challenge/ Monochromatic Pink + Bow.

2 opmerkingen:

  1. What a beautiful card That You Made to Tomic challenge this week.
    Beautiful designs and beautifully decorated.
    Wish you good luck now.
    Hug Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card!
    Thanks for joining us at TOMIC this week!
    good luck and hope to see you back next week!
    Love, Kianel.

    BeantwoordenVerwijderen