donderdag 8 augustus 2013

Nieuwe stempels

Mijn eerste bestelling is binnen met onder andere nieuwe stempelsets die ik gelijk wilde uitproberen. Met deze kaarten als resultaat:

Voor deze kaart heb ik als basis Pink Pirouette gebruikt en daarop met Blushing Bride swirls gestempeld. Op een restje Whisper White heb ik het kader en de bloemen gestempeld en deze vervolgens uitgeknipt. Als laatste heb ik aan de binnenkant van de kaart ook nog een swirl gestempeld. De stampertjes van de bloemen hebben een beetje glitter gekregen.

Cardstock: Pink Pirouette, Whisper White
Stempels: Everything Eleanor, For You
Inkt: Blushing Bride, Soft Sky, Marina Mist, Daffodil Delight
Overig: Dazzling Details, Rhinestone Basic Jewels











Voor het tweede kaartje heb ik niet alleen mijn nieuwe stempelsets gebruikt maar ook het Gingham Garden designpapier, wat deze maand in de aanbieding is. Als je in augustus drie pakketten designpapier besteld krijg je een vierde gratis. Deze aanbieding geldt alleen op de pakketten van € 13,25 uit de jaarcatalogus, zie pagina's 151, 153 & 154.

Deze kaart is gemaakt met So Saffron cardstock, en een vel van het Gingham Garden pakket. Het designpapier is dubbelzijdig bedrukt en hier heb ik twee stukjes uit hetzelfde vel gebruikt. De kleuren die ik voor het stempelen heb gebruikt komen ook in het dessinpapier voor, dus het past altijd bij elkaar.


Ook bij deze heb ik aan de binnenkant nog een bloemetje gestempeld om de boel op te vrolijken.

Cardstock: So Saffron
Designpapier: Gingham Garden DSP
Stempels: Everything Eleanor, For You
Inkt: Island Indigo, Wild Wasabi, Night of Navy
Overig: Rhinestone Basic Jewels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten