zondag 15 december 2013

Merry Christmas


Dit keer alvast een kerstkaartje. Met de wedstrijd voor de International Cardmaking Day heb ik een prijs gewonnen bestaande uit het Season of Style Washi Tape en de Naughty and Nice Rotary Stamp, daar moest natuurlijk een kaart mee gemaakt worden en dat is deze geworden:

Naast de washi tape en de tekst van de rotary stamp heb ik gebruik gemaakt van de Christmass Collectibles Stamp Set  en de Christmass Ornament Punch, deze zijn samen verkrijgbaar in een bundle voor € 34,95 (clear) of € 39,95 (hout).
Om het helemaal af te maken heb ik een rode knoop gebruikt en hier een restje Early Espresso Baker's Twine door geknoopt. Je kunt natuurlijk ook de Frosted Finished Embellishment voor gebruiken voor wat extra glitter.


Omdat de kaart een afwijkende maat heeft heb ik met het Envelope Punch Board er een speciale envelop voor gemaakt. Het papier voor de envelop komt uit een oude encyclopedie en is daardoor vrij dun. De randen heb ik daarom verstevigd met het washi tape zodat deze de post kan doorstaan.

Groetjes en alvast een fijne kerst,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten