woensdag 5 maart 2014

Spinner Card

Toen ik mij vorig jaar in Stampin' Up! begon te verdiepen, kwam ik dit Youtube-filmpje tegen van Dawn Olchefske. 

Nog steeds vind ik deze kaart zo leuk en speels dat ik de techniek zelf een keer wilde uitproberen. En dat heb ik gedaan met een uiltje in plaats van met een windmolentje. Op deze kaart kan de uil dus vrolijk duikelingen en salto's maken.
In het filmpje gebruikt Dawn Amerikaanse centen om het molentje te laten draaien, toevallig hadden we er in de winkel eentje liggen, deze was aangezien voor een eurocent en dus kon ik hem vergelijken met eurocenten. Ze zijn evengroot als een 2 eurocentmuntstuk en daar heb ik er dus 2 van gebruikt, met daartussen een dimensional. Na een aantal keer schudden en proberen maakt de uil nu prachtige buitelingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten