donderdag 3 juli 2014

In-colors 2014-2016 & verpakkingsmateriaal

De nieuwe In-Colors (2014-2016) zijn fantastisch, mooie diepe kleuren en vooral het Blackberry Bliss vind ik helemaal geweldig zo mooi diep, donker paars. Ik ben er helemaal weg van, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben! Ik ga er zeker een pak papier van bestellen morgen.

Elke keer als er een pakketje van Stampin' Up! binnenkomt zit er een lading bruin papier in waarmee je een fiets zou kunnen inpakken. Natuurlijk is het belangrijk dat de leuke spulletjes goed worden ingepakt, maar daarna zit ik met een doos oud papier. Dit keer heb ik er wat op bedacht. Ik ben het gaan gebruiken als achtergrondpapier om op te stempelen.
Eerst heb ik het papier gladgestreken (met de hand) en daarna heb ik erop gestempeld met de nieuwe In-Colors. Vervolgens heb ik het papier weer verkreukeld en daarna de kaart geplakt. Het resultaat is erg leuk, al zeg ik het zelf. De stempelset die ik heb gebruikt is Mixed Bunch.

Deze kaarten heb ik ook nog gemaakt met deze materialen:

Ik hoop dat iedereen ze leuk vindt geworden!

Groetjes Sandra

2 opmerkingen: