woensdag 19 juli 2017

Chinese Tilda

Stempel: Chinese Tilda (Magnolia)
Potloden: Caran d'Ache Supracolor II
Omdat ik nog steeds papier van mijn China foto-album over heb heb ik deze maar gelijk gebruikt samen met de Chinese Tilda stempel van Magnolia. Het is heerlijk ontspannen en leuk om deze stempels in te kleuren en er daarna kaarten van te maken om anderen weer blij te kunnen maken.

Ik ben zelf echt super tevreden met deze twee ingekleurde Tilda's. Ik vind ze zelf echt goed gelukt met de schaduwen en het haar. Zwart haar vind ik zo moeilijk om te kleuren, omdat het al gauw te donker en te plat wordt of het net lijkt of ze grijs zijn in plaats van zwart, maar deze keer ziet Tilda er echt uit als een dame met zwart haar, met een mooie high-light erin zodat het er levendig uit ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten