donderdag 28 juni 2018

Monthly juli

Juni is bijna voorbij, nog maar een paar dagen, dus de hoogste tijd om juli voor te bereiden in mijn bujo. Mijn thema deze maand: The big city, oftewel grote gebouwen en wolkenkrabbers. De voorpagina is gemaakt met Winsor & Newton aquarelverf en mijn aquabrush van Caran d'Ache, en de lijnen heb ik getrokken met een micron fineliner. Voor de titel heb ik een uni-ball Signo gelpen en een Faber-Castell PITT artist brushpen.

Na de titelpagina is het tijd voor het echte werk, het maandoverzicht: hiervoor heb ik met mijn micron fineliner 31 vakjes getekend van 4 bij 4 blokjes. Deze maand had ik het makkelijk, juli begint op een zondag dus ik kon mooi linksboven beginnen. Daarna heb ik linksboven 3 vakjes getekend voor de verjaardagen, evenementen waar ik misschien heen wil/ga, maar nog geen exacte datum voor weet en het laatste vak is voor mijn doelen voor juli, die moet ik nog even bedenken.
Voor de titel heb ik ook nu weer gebruik gemaakt van mijn Faber-Castell PITT artist brushpen.


Op internet heb ik een quote gezocht over de stad en deze sprak mij wel aan 'the city is not a concrete jungle, it is a human zoo' van Desmond Moris en deze heb ik geschreven met de Tombow calligraphy/brushpen met een harde punt en een grijze Stabilo fineliner. Daarna heb ik een pagina gemaakt om mijn social media (instagram & deze blog) te plannen.
En als laatste mijn trackers, een moodmandala beviel mij in juni niet, dus in juli ga ik gewoon weer een vakje inkleuren in plaats van een strook in een mandala tekenen, daarnaast hou ik bij of ik verschillende dingen doe (insta, blog, sporten, journaling, planten water geven). En op de rechterpagina staat mijn financieel overzicht van juli, de inkomsten en de uitgaven.

Hopelijk heeft iedereen zo weer genoeg ideeën om een bujo te vullen.

Groetjes, Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten