zondag 4 september 2011

Tatty Teddy Verjaardagskaart

Dit keer geen kaartje met Magnolia stempel, maar een Tatty Teddy stempel. Ik heb hem traditioneel grijs met blauw gekleurd met aquarelpotlood en het neusje glans gegeven met Glossy Accents zodat het net een echte teddyberenneus lijkt. Het roze hartjespapier komt uit een papierblok van Kars (Love).
De grijze en blauwe roosjes komen bij Boekenvoordeel vandaan en de grote bloem is van Magnolia. Het blauwe takje heb ik vorige week zaterdag bij Paper & Pictures gekocht, naast deze takjes heb ik ook nieuwe Magnolis stempels. Ik ben nu dus weer helemaal arm, maar blij met mijn nieuwe stempels.
Gelukkig ga ik 17 september op de creatief markt in Alkmaar (Alkmaar Kreatief) staan, dus dan kan ik weer wat geld verdienen om mijn hobby te bekostigen. Ik ga daar onder andere staan met kaarten en sieraden. Deze kaart is helaas niet meer te koop omdat ik hem zelf als verjaardagskaart heb gebruikt.

Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten