donderdag 25 augustus 2011

Mickey & Minnie Mouse

Al een hele tijd geleden kwam ik bij de Action een blok tegen met vintage Mickey Mouse knipplaatjes. Het blok bevat 3d knipplaatjes en achtergrond vellen. Eigenlijk hebben Mickey en Minnie ook nog een staartje, maar aangezien ik die niet zo netjes uit kan knippen (veel te dun) heb ik die achterwege gelaten. Als je niets zegt ziet bijna niemand het. Maar als je toch een staartje wil maken kun je ook een zwart of bruin draadje opplakken of met een stift de staart op de kaart tekenen.
Het achtergrondvel wat ik hier op de paarse parelmoer kaart (ook Action) heb geplakt komt dus uit het blok. Verder heb ik roze en aubergine cardstock gebruikt voor de stansjes. Roze steentje op de bloem en een gouden vlindertje bovenaan en ik vind het een schattig kaartje geworden.

Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten