donderdag 13 juni 2013

Eindelijk... weer een kaartje van mij


Dit keer een geboortekaartje voor een meisje. Ik had voor een vriendin twee geboortekaartjes gemaakt omdat ik nog niet wist of het een jongetje of een meisje ging worden. Het is een jongetje geworden en dat kaartje is inmiddels opgestuurd en daarom een foto van mijn meisjeskaart.

De basis is een vierkante kaart van roze cardstock van 15 cm met daarop geel, roze en dessinpapier. De stempel is gemat op geel en wit. Door de hoofdzakelijk zachte tinten roze en geel vind ik het een superschattige kaart geworden.

Nu nog wachten totdat er een meisje geboren wordt...
Groetjes Sandra


Stempel: Tingla in Bunny Slippers; Magnolia, tekststempel 'een meisje'
Inkleuren: Aquarelpotlood & Aquamarker
Embellishments: Grote doily, zelfklevend lint (Action), bloemetjes, knoopjes, strasssteentjes en billenpons.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten