donderdag 27 juni 2013

Ton sur ton


Dit keer geen kaartje maar een leuk klein cadeautje, een post-it blokje met omslag in het groen. Leuk voor bij de telefoon om je notities op te maken. Ik heb het idee van een youtube filmpje van Brandy's Cards en ik wilde het direct zelf proberen.

Het boekje is heel simpel, ik heb in dit geval alleen de voorkant versierd, je kunt natuurlijk ook binnenkant doen. Voor de omslag heb ik een strook cardstock van 8cm x 17cm gebruikt en deze gerild op 8 en 9cm.



Met dit projectje doe ik mee aan de Cards & Scrap Challenge van deze week. (Uitdaging 173: Ton sur ton)



Veel plezier en groetjes,
Sandra


1 opmerking:

  1. Wat een leuk post it blokje, Sandra!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen