zondag 8 september 2013

Alkmaar-Kreatiefmarkt

Alkmaar-Kreatiefmarkt
Op de parkeerterreinen aan de Frederik Hendriklaan, N.G. Piersonstraat en in 't Trefpunt is op zaterdag 14 september voor de 20ste keer "Alkmaar-Kreatief". Een leuke en gezellige creatiefmarkt. Vanaf ... is iedereen welkom.

Ook dit jaar sta ik weer op deze markt en dit keer met Stampin' Up! materiaal. Tijdens de markt kun je bij mijn kraam twee make & takes maken met de Mixed Bunch stempelset en de Blossem Punch. Ook is het mogelijk om je daar op te geven voor de aankomende workshops. Als je je deze dag aanmeldt dan krijg je zelfs € 2,50 korting op de workshopprijs.

Best of Shelli Stamp Set

Pinterest
Vanaf nu kun je me ook volgen op pinterest. Ik moet toegeven dat er nog niet veel van mijn eigen creaties op staan, maar dat worden er steeds meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten