donderdag 26 september 2013

Around the World Stampin' Up! Challenges

Vanaf 15 september is er een nieuw Challenge Blog speciaal van Stampin' Up! en het eerste thema is Celebrate! (AW-01Voor deze challenge heb ik de volgende kaart gemaakt:



De techniek die ik gebruikt heb heb ik zondag tijdens de teambijeenkomst geleerd en is erg leuk. De swirls en bloemen zijn gestempeld met Stazon Inkt en de bloemen zijn in gekleurd met wit waskrijt. Daarna heb ik de achtergrond met sponsjes en inkt ingekleurd.


Cardstock: Daffodil Delight, Coastal Cabana, Whisper White
Stempels: Everything Eleanor, Express Yourself
Inkt: Stazon zwart, Strawberry Slush, Coastal Cabana, Daffodil Delight
Overig: Daffodil Delight Stitched Grosgrain, Wit waskrijt, SNAIL adhesive, sponsjes





Met dezelfde techniek heb ik ook nog de volgende kaart gemaakt:
Voor deze kaart kon ik nog niet echt een goede tekst vinden, dus daarom is deze (nog) tekstloos.

Cardstock: Daffodil Delight, Basic Grey, Whisper White
Stempels: Truly Grateful
Inkt: Stazon zwart, Crushed Curry, Daffoldil Delight, Cajun Craze
Overig:  Daffodil Delight Stitched Grosgrain, Wit waskrijt, SNAIL adhesive, sponsjes


4 opmerkingen:

  1. Very nice! Congrats! And thank you for your participation to Around the World Stampin' Up! Challenges! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. j'aime beaucoup les tons utilisés pour les cartes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So bright and friendly! I love the colors that you chose! Thank you for sharing your talent with us for the first Around the World Stampin' Up! Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra
    Voel me helemaal vereerd. En wat een leuke kaarten heb je ermee gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen