donderdag 27 februari 2014

CASE

Ik was laatst een beetje inspiratieloos voor een hele nieuwe kaart en toen heb ik de oude seizoenscatalogus gepakt en deze op een willekeurige pagina (met kaarten) opengeslagen, dat was deze pagina:
Daarna heb ik de eerste kaart waar mijn oog opviel na gemaakt oftewel ge-CASE't. Dit was mijn voorbeeldkaart:
Uiteraard heb ik de kaart aangepast naar een niet kerstkaart, want ik vind het toch nog wel veel te vroeg voor nieuwe kerstkaarten, en dit is het resultaat geworden:
Stempels: Express Yourself Hostess Set, Mosaic Madness
Ponsen: Decorative Label Punch
Kleuren: Pear Pizzazz, Crushed Curry, Calypso Coral
Overig: Illuminate Glimmer Watermark Stampin' Pad, Basic Black Classic Stampin' Pad, Designer Buttons (Subtles/Calypso Coral), Baker's Twine (Calypso Coral), Eastern Elegance Designer Series Paper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten