zaterdag 13 augustus 2011

Piraten

Om te beginnen deze Pirate Tilda. Om een sepia-look te krijgen heb ik de stempel ingekleurd met bruin en geel aquarelpotlood, de wangetjes heb ik met een beetje bruine chalk een gezond blosje gegeven. Het vlaggetje heb ik wel zwart gekleurd zodat niet alles dezelfde kleur had en deze dus iets meer opvalt. De stempel heb ik uitgestansd met een Nestabillity en het randje heb ik aangezet met bruine inkt. Dezelfde inkt heb ik gebruikt om de doily een kleurtje te geven.
Dan heb ik van de week nog een tweede kaart gemaakt met deze Captain Edwin. De zomerse groene achtergrond met zonnetjes heb ik met bruin gemat en op een witte kaart geplakt. De achtergond met het strand en de palmbomen komt uit een pakketje van Kars wat ik gekocht heb bij Euroland. Dit was een pakketje met een stempel van een piraatje en dessinpapier met piratenthema. Deze achtergrond met ik met foamtape (1mm) opgeplakt en daarna Edwin ook met foamtape daarbovenop. Op de achtergrond heb ik dat gedaan met 1mm foamtape en bij de voetjes met 2mm zodat Edwin overal even hoog is geplakt.

Zelf vind ik beide kaarten weer erg geslaagd en ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.
Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten