woensdag 15 juni 2011

Paars

Ik was maandag in een paarse stemming en toen heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb de stempel Brother & Sister gebruikt en de kleding van Tilda en Edwin paars gekleurd zodat deze mooi bij het paarse takje rechts past. De taartdoily heb ik met stempelinkt paars gekleurd en vervolgens wat roze accenten gegeven. Het randje van de doily is afgewerkt met Glossy Accent.
De bloemetjes komen hoofdzakelijk bij Boekenvoordeel vandaan en een aantal heb ik bewerkt met glimmermist. Het paarse takje links en de groene takjes komen uit een plantje van de Xenos. Het paarse takje was de inspiratiebron van deze kaart. Ik zag het plantje staan in de winkel en kreeg gelijk het idee om het op een kaart te gebruiken. Ik heb het hele plantje uit elkaar getrokken totdat ik losse takjes had en een leeg potje. Omdat de takjes toch vrij dik zijn heb ik ze met een flinke dot 3d-kit vast gelijmd en daarboven op een grote bloem geplakt.
Om het plaatje helemaal af te maken heb ik op de achtergrond een bloemenperkje geschilderd van dezelfde paarse, roze en gele bloemen. Dit ziet er moeilijker uit dan dat het is. Het zijn eigelijk allemaal kleine stipjes met onverdunde verf (in mijn geval aquarelpotlood). Door hier en daar stipjes te zetten en in een andere kleur hartjes te maken lijken het echt bloemetjes.
Ik hoop dat jullie het kaartje net zo leuk vinden als ik, want ik ben er helemaal weg van.
Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten