vrijdag 10 juni 2011

Verjaardag

Volgende week is mijn oma jarig, 82 wordt ze. Ze weet nog niet dat ik met Magnoliastempels werk, dat heb ik de afgelopen paar weken goed geheim gehouden zodat ik haar kan verrassen met een hele mooie kaart. Naast een kaart heb ik er ook nog een cadeaudoosje bij gemaakt met daarin zakjes latte machiato (op de foto latte amaretto omdat ik nog geen latte machiato gehaald heb) en een lekker stukje nougat.
De stempel is een oudere Magnoliastempel. Ik had gevraagd om de Little mermaid Tilda, maar ik kreeg deze zeemeermin. Eigenlijk vind ik heb nog leuker dan de nieuwe zeemeermin. Het papier komt uit de cardkit van Scrapfever (waar ik het gisteren over had). Het randje is met de naaimachine met oranje gestikt. Tilda is uitgestansd met een nestabillity en daarna gemat op bruin papier. Om de kaart af te maken heb ik linksonder een houten cupcake figuurtje,een turquoise swirl, een wit en een rose bloemetje geplakt.
Het idee en patroon van het doosje komt uit het tijdschrift Kadoosjes. Het doosje is best makkelijk te maken. Ik heb het patroon met de hand (lineaal & potlood) overgenomen op cardstock. Je hebt voor zowel de bodem als de deksel een a4-tje nodig. Omdat op het patroon geen plakranden zijn getekend heb ik die er zelf bijgetekend, gewoon een extra randje om de voorkant aan de zijkanten te plakken. Vervolgens heb ik het doosje in elkaar geplakt en het dessinpapier erop geplakt. Ik heb de tweede stempel uitgestansden er zo opgeplakt dat deze ook een beetje over het onderste doosje valt en om het doosje nog beter bij de kaart te laten passen heb ik dezelfde bloemen en turquoisen swirls gebruikt.
Dus nu cadeautje erin en klaar!
Met dit setje doe ik mee met The Official Magnolia Inspiration Challenge (TOMIC)
Groetjes Sandra

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan hoor Sandra, Succes met de wedstrijd, groetjes mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very beautiful creation, love all the details, Thanks for joining us at TOMIC.
    Hugs,
    Ying

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sandra, your card & gift box are beautiful, Tilda is adorable & coloured so wonderfully & I love the swirls and butterfly. Thanks for joining us at TOMIC for our very 1st Challenge, hugs Jodie from Oz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a beautiful project Sandra! Love your gorgeous card and sweet candy box. Your grandmother will love this I'm sure! Thanks for joining us at TOMIC this week. hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card and I love your colouring and design! Such sweet details and colours too. Thank you for entering the first TOMIC challenge. Hugs, Chris :)

    BeantwoordenVerwijderen