vrijdag 24 juni 2011

Zomer

Ik ben dol op deze stempel van Magnolia. Surf Tilda is zo leuk en je kan haar in zoveel verschillende kleuren schilderen. Voor deze zomerse kaart heb ik voornamelijk geel en oranje gebruikt. De roze roos naast Tilda is een geel lint wat ik bij de Wibra heb gekocht en de schelpjes komen van het strand en Action. De zon links is met oranje inkt gestempeld op hetzelfde gele papier als de kaart en daarna bewerkt met Glimmermist Pearl. De twee rechter schelpjes heb ik geprobeerd wat extra glans te geven met Glimmermist Sand, maar dat loopt er eigenlijk gelijk weer af, dus dat was niet zo'n groot succes.

Ik hoop dat jullie van deze kaart ook een zomers gevoel krijgen!
Groetjes Sandra

Challenges:
TOMIC Summer

1 opmerking:

  1. Wat een leuke zomerse kaart heb je gemaakt!
    Leuk de schelpen erbij.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij TOMIC
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen